Thursday, March 17, 2011

Majlis perkahwinan Angah & Redzlin Hasyim PART I

Okehh..update sikit kali ni pasal my 2nd bro punye wedding dkt Ipoh,PERAK 12 Mac 2011 itu hari...part I kali ni kenduri kendara belah pengantin perempuan dkt IPOH..masa angah akad nikah hari jumaat 1 day before tu aku x dpt nk hadir sbb ade exam la plak kann hari tu..so lepas exam terus aku shoot IPOH ngn adik aku Anan Akmal aka Acik..yg bestnya sbb ni lah 1st family aku punye majlis perkahwinan so dpt la rasa jgk sikit sebanyak kann abg sendiri kahwin..abg yg 1st tu da ade awek jgk tp blom smpai masa lg kot nk kawin..

Majlis belah perempuan tak kurang menariknya, siap ade artis lagi youuu..ini artis bukan calang2 pnye artis tauu ini artis org lama tp nmpk mcm kakak2 remaja lg..ahaha..sape lg tak lain tak bukan 'ratu ROCK' kita iaitu ELLA. Mesti korang ttanya2 kan pasaipa ade Ella plak?kwn elin ke?ahaaa..adelahhh tu xleh nk bgtau nnt gossip ni lebih hangat dpd biasa plak enn enn..cukupla sekadar aku dpt bgambar jeee dgn Ella yg sgt sporting melayan peminat2 dier nk amik gmbar..yg syok syok nye siap ade karaoke lg mlm tu dgn Ella n smua lah para pengunjung..dgr cite Ella siap canceled dier punya konsert mende tah mlm tu sbb nk tido umah pengantin perempuan! wahhh cayalahh Ella..

Ape2 pn cite pasal Ella sgt pn xbest jgk kann..to my bro Anan Adli (angah) & isteri,Redzlin Hasyim (kak Ngah)..smoga bkekalan lah ya hingga ke akhir hayat..and i'm so sure that both of you will be forever sbb korang sgt2 la sweet mcm x pnah gaduh pn ade!mintak tips sketttt..wakaka.,ahaaa.buat anak cepat2 hehehe..leh dpt anak buwohhh! ekekeke gataii plak aku ni. mesti comel anak dorang,insyaAllah.Okey!enjoy the pictures!next wedding in Shah Alam will be 26hb insyaAllah ada masa aku updato updato! take care all.

two thumbs up for both of you!

standing in the eyes of the world, Ella.


me, Angah , Acik


aku yg semakin kurus..kan? kurang makan+kurang tido. kerja kuat! wakakaa

No comments:

Post a Comment