Saturday, March 05, 2011

Final Exam? incominggggg..dang!

Hi smua, Assalamualaikom kom ape kombat bat ape batmen men ape mentol..ok dah cukup merepek.Lama da tak update blog ni saje je malas.Ok just nk story2 sket pasal incoming final exam aku nihh tah pape tah entry tak best lgsung ade ke pasal final kan..yg sbenanye aku nk bgtau kt sini aku tgh menglabah ayam nk siapkn assignment ni haa..rase sgt sgt malas sem ni knape ye?ishh fakturp tol aa..dateline da lepas ni xtau la kalo anta keje leh diterima atau tak kan..byk2 la bdoa,sape suh carik pasal kn buat keje lmbt lmbt mcm kura-kura dan juga arnab kisah dongeng seantero.

Ok satu lg ni nak habaq mai minggu dpn 11hb my bro Anan Adli da nikah..rumah tunangnye kt IPOH mali..harap smuanya bjalan dgn lancar..amin.Yang sgt tak bestnye 11hb tu aku plak ade paper plakk annnn..thanksla mcm tu..tpakse aku pg Ipoh naik bas takpun naik kete angah kot,perhaps. Mmg tak dpt la tgk angah nikah xpelah janji dpt tgk bersanding pn okey ye dok?kalo kome stuju angkat tgn mcm kite ni ~~~
Ok dah laa aku da pening+penat sbb tadi main futsal..(td ingat nk tulis pnjg2 tp tibe2 da malas nk tulis)insyaAllah i'll update later later later..take care smua.


p/s→ NO,i'm not ready. YET.

No comments:

Post a Comment