Tuesday, July 31, 2012

Salam Ramadhan 2012 :)

Assalamualaikummmm wohoiiii gilakkkkkkkkkkkkkkk lama gilakkkkk tak post entry siutttttt..last posted november tahun lepas..ish ish ish..mmg malas pun aku nak update blog ni..so mcm biasalah bulan Ramadhan tiba lagi & bulan Ramadhan jgk lah yg membuatkan aku rajin nak post entry nihhhh habaq angggg..


Alhamdulillah setakat ni aku masih lagi stabil menjalani ibadah puasa yg sgt bestttt nih..ye lah mana taknya bulan yg paling aku rindui kini tiba kan..rindu nak berbuka ramai2, rindu nak semayang trawih, rindu nak sahur, rindu nak shopping, rindu nak dengar lagu raya! aaahhhhh layannesssss.Sekarang dah masuk puasa hari ke-11 tak silap aku la..aku jarang sikit countdown2 hari ni..biar saje je taknak kira baru lah best & suspen...


InsyaAllah ku kan terus maju menghadapi bulan yg mulia ini! tu je nak update pun & malas panjang2..nanti ada masa lepas raya nanti aku update lagi yaaaa insyaAllah. (tu pun kalu rajin)


Take Care semua! :)



No comments:

Post a Comment