Sunday, May 08, 2011

Selamat Hari Ibu :)

8 Mei 2011 jatuhnya tarikh utk hari ibu atau dlm bahase inggeris nye Mother's Day. So kali ni aku nk buat entry pasal hari ibu ni lah sikit2 ye.Kdg2 aku tpikir jgk kite slalu celebrate n wish pasal bf²/gf² korang ape lah salahnya kan kalo kita lebihkan ibu kita yg byk bsusah payah,bkorban dari kecik smpai lah kite besar kan?hargailah ibu kita.Bagi aku, aku panggil ibu aku 'mama'..n her name was Rohana Binti Othman..seorang mama yg sangat sporting gileeeee n up to date dgn pkembangan semasa. sbg contoh, kalo pasal lagu yg anak2 muda suke skang ni mama aku pn layan jgk..mama pn kdg2 pkai ayat2 muda mudi jgk sbg contoh ' haelehh xleh blah' ahahaha & ade la mcm2 lagi bla bla bla. Pendek kata, mama aku ni mmg sgt sporting lah!muka je nmpk garang kann...nmpk muka ketat jee...ramai2 jgk member2 ckp uishh takut siot aku tgk muke mak kau mcm serious je..haishh tu luaran je. dalaman mmg sgt dabomb.

Mama aku byk sgt bkorban utk aku..& byk jugak da bsabar ngn aku :) ehehe. biaselahh akulahh anak yg paling nakal&jahat dlm family kalo korang nk tau lahh kann..slalu nye mmg anak no-3 ni prangai mcm !%@#^&* sket tapi rajin menolong keluarga..x pcaye?ce try tanye mmber2 korang yg anak no3 tu camne..ce ce..mostly of them laaa kan..tmasuk lah aku. thanks sempat lagi up diri sendiri.

Hmm aku xtau mama aku tau aku ade blog ni ke tak sbb mmg aku x kecoh2 pn pasal blog ni saje je nk gedik mcm korang jgk ade blog sbg kenangan kan?mane tau satu hari nnt aku da mati ke lehla korang bace2 blog ni buat kenangan.So mama, i just want to said i love you so much,terima kasih sgt sgt sbb da byk bkorban utk alang ni..sorry sbb alang ni anak yg org kate paling 'failed' ahahaha. tapi insyaAllah alang akan berusaha sungguh2 utk bjaya dlm hidup.Alang akan slalu mdoakan mama&papa n i will always pray for you.Takkan alang lupekan jasa2 baik mama&papa n i will contribute to you back don't you worry about that. InsyaAllah. Love you mama!

p/s: background music pn dandan je terus tuka tema utk hari ibu ni nyehehehe.


the best MAMA in the world. You're the queen of my heart ♥














No comments:

Post a Comment