Tuesday, January 18, 2011

Happy birthday to me :)

Alhamdulillah,.25 tahun da aku hidup kt bumi Allah ni..byk yg dah aku tempuhi byk jgk yg masih belum di tempuh2 lg!25 thn kire jubli perak le ye dok?ke cane?suke hati korang lah ya..lately aku sgt sgt lah jarang update this blog sbb da agak malas sket hehe..actually sblm2 ni pn mmg malas jgk pun!tgk lah kalo rajin2 n ada peristiwa2 yg best ke kn mcm hari ni bday aku ahaa bleh la nk typo typo skett..thank you so much kpd mereka2 yg jenguk2 kt blog aku ni yee..sori la kalo xde update2 ahahaha..

lagi nk cite ape aa pasal birthday?hmm agak kekurangan idea disini..oklah saje nk di kongsi2 bersama,..aku ni lahir mak aku cite tengahari kot..aku lahir tak mcm korang dkt hospital2 yg best2 n ternama kan?aku lahir dekat klinik jeee..klinik damo namanya..dkt klang..tapi tak kesah la cikai ke tak cikai ke janji aku dapat lahir dah laa kn..lahir kt dlm kete pn okay dahhh..alhamdulillah terima kasih sgt dkt mama yg melahirkan..tak lupa jgk dkt papa yg sama2 byk membantu membesarkan saya!..masing2 ada peranan masing2 kan?thats why i love my parents very much..the best n sporting in the world!bkn main lg up..thank you so much much much jgk kpd kawan2 yg tsayang yg sudi luangkan masa satt wish kt aku ni..thank you smua!love you all xoxo.



 

2 comments:

  1. ko pujipujian mak abah kau lebih2 mesti sebab nak hadiah lebih2 kan kan kan. kite share2 ok.
    selamat hari jadi lagi lagi dan lagi.

    ReplyDelete
  2. mne de xdelah..da beso2 ni xde hadiah la..
    thanks melankolia!

    ReplyDelete