Tuesday, December 07, 2010

Salam Awal Muharram Maal Hijrah 2010

Hari ni rasa nk tergelak sorang² mcm org bodoh pun ada..hahahahaha gelak dulu please..tak tahan rasanya ni..hadoii laa..nk tau apa?hari ni cuti kan,yang aku semangat waja nk pegi klas tu pasai pa..sengal ubi+pisang goreng+kerak² betol la..bila time cuti smangat plak kauu nk pegi klas..bila x cuti xnak plak bgn pegi klas nyeee..ha ni lah dia yg dinamakan sengal tak bertempat..bgn awl2 pagi pastu dgn selumber yaya selumber wawa nye aku mandi+pkai baju terus gerak pegi klas..bajet da lmbt la kononnya nk pegi klas tu..naik kete,singgah seksyen 9 jap ngat nk beli air+chewing gum..tgk punya tgk rasa hairan dan pelik ja apsal slalu aku lalu sek9 hari2 biasa mcm ni penuh ja parking kete smua..haihh depa ni tak keja ka?xkan smua nk habis kn cuti tahunan bkerja kot?lalu di dalam hatiku berkata begitu.



Tak puas hati jugakk,..try call papa lah..*toott toott* 'helo pa,hari ni ada cuti apa2 ke?cuti public holiday kaa?'dgn slamber nya bapak aku kata 'laaa ko xtau ke hari ni cuti awal muharram laaa'..slmt bpak aku tak letak 'ngok ngek' nye kauu dlm perbualan itu...hahahaha..gila barbs malu doww..slmt aku tak smpai MSU lagi..aku berjaya mgesan dgn lebih awal lagi hari ni cuti..kalau tak,haiihh malu saja budak itu..patut la smlm member aku ajak pegi Malaysia AutoShow 2010 smlm dier mcm pelik jee..'aihh?esok ada klas jgk ke?'katanya begitu..aku pn rasa mcm pelik gak apsal plak?esk ada apa dohhh..tp sayangnya,aku tak tanya pn member aku mcm tu..hahahaha..aku mendiamkan diri jee..kismis tol la..thankslaaaaa..dah la. tu je malas nk type..cau²

No comments:

Post a Comment