Friday, December 31, 2010

Happy New Year 2011

Alhamdulillah,tahun baru kian tiba..aku tulis entry ni pn baru je masuk 31hb..sbb rasenye esk agak bz la kot mesti xde kt rumah pnye..kompom kluar jalan2..destinasi?masih tidak dikenal pasti lg..biase budak2 ni slalu plan last minit jee aku da masak sgt prangai dorang ni..plan awl2 mmg tak jadi punye..pastu da bleh baca da game dorang kalau da desperado sgt just jalan pusing2 KL pastu makan,makan,makan,minum,minum smpai perot kembung..aku tau dah..pastu kalo nk pegi jauh2 yg ajak nye ramai yg nk offer kete sendiri haprak tarak lgsung..sape yg offer kete tu kire org2 yg mengalah la tu..hahaha.

Alhamdulillah sekali lagi aku dpt hidup dan terus hidup di muka bumi Allah ini..insyaAllah 2011 aku akan menjadi seorang yg lebih rajin+kurang tido(azam ke tu?)alahai tgk je la nnt ye..nk sedapkan hati je tu azam baru..tahun 2010 byk sgt kenangan yg manis,pahit pn mesti la ade..xkan xde kn..byk jgk pengalaman yg best,yg x best,smue2 lahh..yg byk bagi aku pengalaman utk sedia di masa hadapan..acehh kenot go.Okeylah okey sikit2 sudehh..kpd kwn2,Selamat Menyambut Tahun Baru ya..mlm tahun baru,kurangkan dosa ya..minta ampun minta maaf pada smua kalau ada yang terasa hati..here it come 2011..smoga Allah memberkati kita smua.InsyaAllah amin.








No comments:

Post a Comment