Thursday, December 02, 2010

Happy birthday Ain Asyikin

kali ni aku nk post pasal birthday adik aku yg last n one and only girl in my siblings..smlm celebrate bday dia dekat dataran Shah Alam..picnic style..idea dpd dia sendiri jugak nih..agak lain dpd lain sikit laa slalu celebrate just mkn2 ja dkt mna2 restaurant kn..kali ni agak lain sketsss laa..plan nk picnic dkt air terjun mana2 tapi tak jadi..dkt dataran pn bulehh saja..bentang tikar,beli kfc,apple donuts,kek n air sudeyy..best jgk la..mcm biasa org2 yg join mlm tu my family n tunang abg aku yg 2nd n awek abg aku yg 1st..awek aku?nga ada lagi dong!

ahaa..lupa nk bgtau..ain dpt hadiah yang paling best seumur hidup dia la aku rasa..dapat laptop!!wuahhhh..setelah berkurun lama tunggu baru dapat..mmg senyum smpai ke telinga la dia mlm tu..actually family aku ni mmg mama belikan sorang satu pc/laptop bila dapat masuk university..so skang ni sorang satu dah ada pc/laptop lah..thank you to mama yg byk sgt berkorban utk kami adik bradik..tq so much mama luv u..papa pn baaaaaaaanyak sgt bkorban luv u too papa..sgt best bila ada papa n mama yg sgt sgt sgt sporting!..so oklah tu ja rasanya utk kali ni..lepas ni ada lg nk post baru..tunggu dan lihat wink2 ;)

p/s: click dkt image utk mendapatkn gmbar yg lagi jelas n besarrrrr punyaaa!!

sedap gila kek ni seriusss!




saat2 kesebakan

ni la senyum kambing namanya



nak jugak sentil.

ina,elin,ain


 

No comments:

Post a Comment