Sunday, November 28, 2010

Bola sepak?oh yes.

hari ni saturday night..mcm2 ada saturday night nih..slalu kalau sebut psl saturday night org akan ckp 'jom clubbing' tu bg anak2 muda zmn skang laaa kot..kalau pakcik2 xtau la sebut ape pulok yee..jom dangdut?hahaha..tapi bg aku,tidak perlu la kot clubbing..aku hanya mmbuang masa melepak tgk bola je dkt restoran2 mapleys berdekatan anda.My favourite team?yeap only two of it..tak kisahlaa org suruh pilih satu je tapi aku nk dua jgk!Liverpool n Barcelona!!oh yesss..and SPAIN too!haha..football is my life..suka sgt2 main bola pdg/futsal..mmg dari kecik papa dah train kami adik bradik main bola sama2 dkt padang..ingat lagi masa kecik,papa jogging dkt padang,kami adik bradik dok main sepak2 bola kt padang..maka tjadilah bibit2 minat bermain bola sepak ketika itu :)

Actually papa pn mmg kaki bola jgk..wakil universiti plakk dulu..kapten plaksss..(saja blagak sikit psl bapak aku)tu yg papa sgt suka anak2 dia main bola mcm dia..nk cita pasal anak dia pn kapten jgk malas la nk cita nnt blagak sgt plak ye dok?simpan dalam hati je lah :รพ aha,aku pn sgt2 suka bila dpt gf yg suka bola sepak ni..mmg da lama aku idamkn gf yg minat bola..tak minat byk pun,sikit2 jadi lah kan..
so tu je la topic utk pagi yang gelap,kini sudah terang ni..kalau ada you all you all  yg nk lawan team futsal atau bola padang dgn team saya sila lah contact sy yaaaa..jgn malu2..lebih baik kita fight dgn cara bsukan dpd fight cara lain yg x mendatangkan faedah..kan?nak kalah bayar pn bulehhhhhhh...xda la hebat pn team aku...smua kaki hisap rokok jgk..cepat pancit!hahahaha.oklah,gtg..zZzzzzzZZzz.


No comments:

Post a Comment